About The Speaker
РЕЈ ГАУЛ
Реј Гаул e ко-основач и извршен директор во Retail Cities. Kариерата ја почнува како волонтер во US Peace Corps, предавајќи маркетинг и економија во Западна Украина на крајот на советската ера. Додека беше во Украина, тој беше сведок на малопродажната револуцијата во реално време. Тогаш, Procter & Gamble и Coca-Cola го презедоа пазарот во Украина, речиси преку ноќ, и ги вработија повеќето од неговите студенти и пријатели. Набргу потоа, истото се случи и со McDonalds и Metro Cash & Carry. Стана опсесивен за разбирање на односите меѓу владите, потрошувачите, трговците на мало и брендовите. Се запишал на постдипломски студии на Универзитетот во Бостон за да дознае повеќе за брзата економска трансформација на економиите низ целиот свет, специјализирајќи за Евроазија и поранешниот CIS. Во текот на последните 20 години, се фокусира на разбирање на конкуренцијата на retail-to-retail и како тоа ги менува стратегиите и инвестициите на брендот. Низ годините стана светски познат експерт за динамиката на конкуренцијата во малопродажбата и иднината на трговијата. Во Retail Cities, продолжува да ги проширува вештините за разбирање на тековниот бран на реинвенција на мало што ги поместува компаниите за производство низ целиот свет. Реј на 8 FMCG Summit Skopje ќе зборува на тема „Hyperinflation = Hyper Reaction?“, односно ќе презентира истражување за тоа како различните трговци на мало ги одредуваат цените во новата ера на економска несигурност во Европа.